FORENINGSPORTAL Foreninger i Bremanger

Bremanger Kammerkor

Musikk

Koret har øving ein gong i veka, på Hauge Skule, Bremanger. Medlemmane kjem får store delar av Bremanger Kommune. Vi syng både klassisk og nyare musikk. Deltar på nokre gudstenester i løpet av året. Har også regelmessige besøk på aldersinstitusjonane i kommunen. Opptrer for det meste i eigen kommune og nabokommunane. Sjanger: Blandet Medlemmer: 36 Dirigent: Jarle Grotle Kortype: Blandakor

Sørgulen Grendalag

Bygdelag/velforening og ungdomslag

Relativt lite Grendalag som arbeider med saker som er relevante for Grendalag,er eigar av forsamlingshus,kalla GRENDAHUSET,brukt til arrangement i regi av laget,men vert også leigd ut til privatpersonar,andre lag og organisasjonar ,for å skaffe midlar til vedlikehald av huset. Laget skal også fungere som ein samlande faktor for alle i bygda,både fastbuande og elles eigarar av fritidseigedomar og hytter.

Sosiale media

2024 © Bremanger Foreningsportal